در هفته جهاد کشاورزی؛

امسال ۷۷ طرح با سرمایه گذاری بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال در استان به بهره برداری می‌رسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت:در هفته جهاد کشاورزی امسال ۷۷ طرح با سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیارد ریال در استان به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:در هفته جهاد کشاورزی امسال ۷۷ طرح با سرمایه گذاری ۹۱۸ میلیارد  و ۷۰۰ میلیون ریالی در استان به بهره برداری می‌رسد.

منصور رضوانی جلال با اشاره به اشتغال زایی ۴۷۵ نفر با اجرای این طرح‌ها افزود: ۲ هزار و ۳۱۸  خانوار روستایی هم از این خدمات بهره مند می‌شوند.

او می‌گوید: مهمترین طرح‌هایی که در هفته جهاد کشاورزی به بهربرداری می‌رسد طرح‌های آبیاری نوین، واحد‌های پرورش بره‌های پرواری، گوسفند داشتی و گوساله پرواری، پرورش ماهی سردابی، پرورش قارچ، گلخانه‌های سبزی و سیفی‌جات، کارخانه خوراک دام و بسته بندی حبوبات است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: در هفته جهاد کشاورزی که از ۲۱ تا ۲۷ خرداد است ۳۷ طرح در بخش آب و خاک، ۱۶ طرح تولیدات دامی، یک طرح شیلات، ۵ طرح صنایع تبدیلی، ۱۷ طرح تولیدات گیاهی، و یک طرح در بخش ترویج  و آموزش کشاورزی به بهره برداری می‌رسد.

رضوانی جلال افزود: در این هفته ۶ طرح آبیاری‌های کم فشار ومرمت قنوات و شرکت زنجیره مرغ هم عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار